مزایای طراحی سایت واکنشگرا
نوشته شده توسط : saeed

اصولا سایت‌های ریسپانسیو یا سایت‌های واکنشگرا به سایت‌هایی گفته می‌شود که کد نویسی آن‌ها به صورتی است که وب‌سایت در هر دستگاه متناسب با آن طراحی می‌شود. به این صورت که فرقی نمی‌کند شما با تلفن همراه یا تبلت یا لپ تاپ و کامپیوتر وارد سایت شوید. در هر صورت سایت کاملا متعادل نمایش داده می‌شود. در چه هنگامی می‌گوییم یه سایت ریسپانسیو است. سایت‌هایی که ریسپانسیو هستند یعنی از خوانایی بالایی برخوردار هستند و کاربر به راحتی می‌تواند مطالب رو بخواند و فونت مطالب نه بزرگ است نه کوچک که چشم هنگام خواندن اذیت شود.
یکی دیگر از موارد این است که عکس‌ها دچار بهم ریختگی نشوند. یعنی عکس‌ها با هم تداخل ندارند و محتوا عکس‌ها کاملا شفاف و سنجیده قرار گرفته است. یکی دیگر از مواردی که گوگل به آن خیلی اهمیت می‌دهد جایگاه آیکون‌ها و محتوا‌ها و دکمه‌ها است. این مورد از نظر گوگل در سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دکمه‌ها به حدی کوچک نباشند که کاربران برای زدن دکمه مجبور باشد چند بار امتحان کند و یا حتی به حدی به هم نزدیک نباشند که هنگام زدن یک دکمه، دکمه دیگر لمس شود.
گوگل در اخرین اپدیت خود اعلام کرده است که از این به بعد فقط سایت‌هایی که ریسپانسیو هستند را در نتایج خود نشان می‌دهد و این یعنی سقوط بسیاری از سایت ها.
از جمله صفحاتی که از واکنشگرایی بالایی برخوردار هستند می‌توان به صفحات طراحی سایت در تبریز ، صفحه طراحی سایت مشهد و همچنین صفحه طراحی سایت کرمانشاه اشاره کرد.

 




:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: